inte så mycket.

käkar gröt i vårat nytapetserade vardagsrum. blev riktigt snyggt, ska lägga upp bilder sen.
helgen blev lugn. fredagen spenderades med alla danslärare på föreningen med god mat och massa skratt!
lördag bio, mamma mia. grät när alla kvinnorna dansade och sjöns dancing queen (?!)
söndag bjöd j på middag.
ikväll har jag mina första danslektioner,  min egen träning, börjar med balett kl 17 och slutar med jazz 20.30. blir en hård start och jag är faktiskt nervös! sist jag dansade på riktigt var i december förra året!
ciao.

Kommentarer
Postat av: A-dog

Det kommer gå bra! Jag är avis. Tror jag ska leta upp nån dansklass här, men dyrt ju!



Vi har precis fått veta att vi fått den lägenhet vi ville ha mest. Så nu är jag lycklig. Hann bli uppstressad och deppig av allt sökade.

Puss!

2008-09-01 @ 20:02:27
Postat av: Åsa

Lycka till!! (kommer lite sent kanske) Hoppas det gick bra :) Du är ju så duktig, så det tvivlar jag egentligen inte på. Pussarokramar.

2008-09-01 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0