Teak

Den här dagen har gått så jäkla långsamt. varit ensamt och tråkigt i lägenheten..
Har aldrig varit ett fan av söndagar, och imorgon är det jobb igen.
Tog mej i kragen imorse och sprang en vända runt vackra gultzaudden iaf! En runda på ca 40 minuter och man springer längst standkanten nästan hela vägen! Ska bli en vana.. spåret börjar ju 50 m från lägenheten!
Annars har jag bloggat, slipat och målat stringbordet, tvättat och annat hushållsskit.

Önskar att jag hade bilen här. då skulle jag ta en vända förbi ´återbruket´ här i luleå. har totalt kärat ner mej i teak!
Den här "känslan" på inredningen vill jag ha hemma.





Bilder från styleroom.se och blocket.se

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fiiiiint! Och nejdå, det har inte hänt nåt. Det är bara som det är...kan förklara mer ingående nångång :] Imorgon har jag mina första lektioner, iiiiih >.<

2008-08-25 @ 00:07:14
Postat av: Anneli

Det är mig du måste ligga med för att få headern ;) Smöra lite så kanske du får!



Haha jag tänkte också på det när jag såg bilderna från när DZ var hit, det var nåt som var fel!

2008-08-25 @ 18:18:37
URL: http://annelijakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0