Nya tag

Det var lägesen. Har inte haft motivation eller tid faktiskt, Men nu när man börjar få en vardag igen känns det rätt att börja skriva!
Nyheter är att jag har flyttat till en lägenhet på 55, 5 m2 i Luleå (brevid norrbottens teatern)! Det är en bostadsrätt så det kommer bli mycket renovering framöver. Jag har börjat jobba på restaurang Aurorum dagtid och som danslärare 5 lektioner i veckan kvällstid (rytmik och balett föreningen). Livet leker! Har till och med en sån tur att jag är ledig lördag och söndag!
Det här med bloggen är ju ett jäkligt bra sätt för mina söta att hålla koll;)
ciao

Kommentarer
Postat av: Therese

jaa, uppdatera mycket!! :) ...och så ska det bli så kul o komma o se hur ni har det :)

2008-08-24 @ 17:30:40
URL: http://ltherese.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ooooh, vad roligt! :D Skriv skriv skriv!

2008-08-24 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0