åttitalet

roligaste leken: "nyfiken i en strut", åsa som sprang till skogs och jossan som kastade sin strut och sprang för livet.

roligast låten: MICHAEL JAACKSON! ! !

roligaste singstar: John och david sjunger robbie williams let me entertain you och Therese filmar.

roligaste outfiten: Måste säga David. hans kläder var.. äkta.

roligaste citatet: 1: Jossan till helsvenska Nelli: "men alltså. varför pratar du svenska om du är från irland??" 2: Göteborgaren till helsvenska Nelli: "Du tror jag är en geting men jag är mjuk som en kudde".

roligaste: jag och Nelli åt 6 varmkorvar var och dansade i 5 timmar.


jag och mina vänner har alltid roligast på fest!


bilden lånad av Jossan

Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha, jag skrattade hela inlägget igenom... hahaha jossan!! asså varför pratar du svenska..?? hahaha

2008-08-24 @ 17:33:56
URL: http://ltherese.blogg.se/
Postat av: åsa

hahaha. jag kommer få skit för den där struten...

2008-08-24 @ 21:04:13
Postat av: Anneli

Haha! Bästa varmkorvarna någonsin! Bra fest, jag hade skoj :)

2008-08-25 @ 14:17:17
URL: http://annelijakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0