21:49

Ni kan inte gissa vad som har uppslukat min tid senaste tiden.
Jag har tapetserat!
Lätt som en pannkaka. Orkade inte vänta mer på släktingar och händiga som lovat och sagt att dom skulle hjälpa, tog saker i egna händer och damn vad fint det blir! heja hanna!

En annan sak jag har kommit på är att jag verkligen gillar min chef!
Sonja, hon är chefen som tror på rättvisa och renlighet. Chefen som tar i tu med saker på EN gån medans andra kanske väntar en evighet eller inte alls får någontig gjort. Chefen som använder 3 olika medel för att rengöra diskbänken och tar matprover varje dag för att inte förgifta sina gäster. Chefen man kan skämta med och har rå humor. Chefen som har en bror som sjunger i Raised Fist. Jag gillar Sonja. Och jag kan tapetsera. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0